Լրահոս
Կարևոր


Չինաստանը կառուցում է ավելին, քան Եվրոպան կարող է միացնել. վայրկյանում 100 արևային վահանակը միայն սկիզբն է

Հասարակություն

Չինաստանը կրկին զարմացնում է իր մասշտաբներով. միայն մայիսին երկիրը տեղադրել է 230 միլիոն արևային վահանակ: Դա համարժեք է վայրկյանում մոտ 100 վահանակի: Եվ ոչ թե խոսքերով, այլ գործնականում մայիսի վերջին երկրի արևային էներգիայի հզորությունը գերազանցել է 1 տերավատտը: Եվ դա դեռ սահմանը չէ, գրում է pravda.ru–ն:

2025 թվականի սկզբից ի վեր Չինաստանը միայն ֆոտովոլտային կայանքների միջոցով իր էներգետիկ համակարգին ավելացրել է 198 գիգավատ հզորություն: Համեմատության համար նշենք, որ միայն մայիսին կառուցվել է 93 գիգավատ, ինչը գերազանցում է Լեհաստանի, Նորվեգիայի կամ Շվեդիայի նման երկրների ամբողջ տարեկան էլեկտրաէներգիայի պահանջարկը: Քամու էներգիայի արտադրությունը նույնպես ավելացել է հինգ ամսվա ընթացքում աճելով 46 գիգավատով։

Ամեն ինչ սկսվել է սակագնային քաղաքականության փոփոխություններից. հունիսի 1-ին Չինաստանը «կանաչ» էներգիայի ֆիքսված գներից անցել է շուկայական մոդելի: Դա առաջացրել է իսկական շինարարական բում. ընկերությունները շտապել են իրականացնել նախագծեր մինչև նոր կանոնների ուժի մեջ մտնելը: Այնուամենայնիվ, նույնիսկ տարվա երկրորդ կեսին սպասվող դանդաղման դեպքում, Չինաստանը կպահպանի իր առաջատար դիրքը համաշխարհային էներգետիկ վերափոխման մեջ։ Դրան նպաստում են հզոր ներքին արդյունաբերությունը և հստակ ռազմավարությունը: Չինաստանը ոչ միայն կառուցում է արևային կայաններ, այլ նաև արտադրում է դրա համար պահանջվող ամեն ինչ՝ վահանակներից մինչև բաղադրիչներ: Հետևաբար, այժմ նա ​​ստեղծում է աշխարհում վերականգնվող էներգիայի բոլոր նոր կայանքների մոտ 60 %-ը: Համեմատության համար նշենք, որ G7-ի բոլոր երկրների միասին վերցրած ցուցանիշը ընդամենը 14 % է:

Այս բումն ուղղակիորեն է կապված ապագայի տրանսպորտի հետ: Արևային և քամու էներգիայի զարգացումը հնարավորություն է տալիս կայուն էլեկտրամատակարարում ապահովել երկրում արագ աճող էլեկտրական մեքենաների ավտոպարկի համար։ Չինաստանը շարունակում է ակտիվորեն զարգացնել ավտոմեքենաների լիցքավորման ենթակառուցվածքները կենտրոնանալով մաքուր էներգիայի վրա։

Հայաստանում արևային պանելներ արտադրող առաջին և միակ ընկերությունը Սոլարոնն է։ Տեղադրե՛ք  SolarOn արևային կայան և զրոյացրեք էլեկտրաէներգիայի ծախսը։

Գրե՛ք կամ զանգահարեք և ստացեք անվճար հաշվարկ Ձեզ անհրաժեշտ արևային կայանի հզորությանն ու արժեքի վերաբերյալ։

Զանգահարեք 8757, 010 440055

էլ. փոստ ֊ [email protected]

Աշխատանքի արժանի գնահատականն է հետագա նոր նվաճումների ու ձեռքբերումների գրավականը․ Հովհաննես Ծառուկյան Խմորիչը կարող է փոխարինել նավթաքիմիական արտադրությունը․ AMB Չինաստանը Եվրամիությունից ներկրվող խոզի մսի նկատմամբ 4,9%-ից մինչև 19,8% մաքսատուրքեր է սահմանել՝ դեմպինգի պատճառովԱրարատում «Opel»-ը hարվածել է շանը, մեկ այլ «Opel» բախվել է կայանված ավտոմեքենային, վերջինն էլ վրшերթի է ենթարկել վարորդինՍուր շնչառական վարակներով պայմանավորված շարունակում է գրանցվել հիվանդացության ակտիվությունՀայաստանի կորցրած երազանքները և քաղաքական վերականգնման ճանապարհը. Էդմոն Մարուքյան ՌԴ Օդինցովոյի մարզում դեռահասը դանակով հարձակվել է աշակերտների վրա. մեկ երեխա սպանվել էՔրիշտիանու Ռոնալդուն կարող է հայտնվել «Ֆորսաժ» ֆիլմի եզրափակչում՝ անձամբ Վին Դիզելի կողմից գրված դերումԿասեցվել է «Ջոհալ» ՍՊԸ-ի հանրային սննդի օբյեկտի արտադրական գործունեությունը ««Ֆուլ Հաուս» լիամետրաժ ֆիլմը խոստանում է լինել հույզերի իսկական հրավառություն». Գրիգոր Դանիելյանը նոր կադրեր է հրապարակելՀայաստանի եվրասիական ընտրությունը ԵՄ գործողություններն աշխարհի ամենագլխավոր uպառնալիքն է. Լավրով Հայտնի է, թե երբ կկայանա Ֆինալիսիմա 2026-ը Շուտով ես դատի կտամ BBC-ին, քանի որ նրանք իմ բերանում բառեր են դրել, որոնք ես չեմ ասել. ԹրամփԵրկրին պետք է ղեկավար, որը կարողանում է երկու բան անել` բանակցել և աշխատատեղեր ստեղծել. Նարեկ Կարապետյան Մենք Դոնբասը չենք ճանաչի որպես ռուսական տարածք՝ ո՛չ դե յուրե, ո՛չ դե ֆակտո. Զելենսկի Մինչև նրանք շարունակում են վատաբանել, «Մեր ձևով»-ը շարունակում է ուժեղանալ ու թափ հավաքել«Մեր Ձևով» ժողովրդական շարժման համակարգող Նարեկ Կարապետյանը իր հանգստյան օրը որոշել է տաքսի վարել և քաղաքացիների հետ շփվել ոչ սովորական ձևաչափովԱռաջիկա ընտրությունները կարևորագույն ճամփաբաժան են․ Ավետիք ՉալաբյանԱմենալայն 5G ծածկույթի ապահովում, Uplay հարթակի գործարկում, Cerillion-ի ներդնում․ Ucom-ն ամփոփում է 2025 թվականը Ադրբեջանական նավթ գնելը նշանակում է ֆինանսավորել թշնամու բանակը․ Արմեն Մանվելյան Անկանխիկ վճարումները պարտադրանք է՝ «բարեփոխման» անվան տակ․ Դավիթ ՀակոբյանՓաշինյանը մաքրում է ՔՊ–ն անցանկալի յուրայիններից Ինքնիշխանության ոտնահարումը «պոզով–պոչով» չի լինում Team-ի վաճառքի և սպասարկման նոր կենտրոն է բացվել Բագրատաշենում Հանքարդյունաբերության հայկական ներուժը՝ Լոնդոնում. Ի՞նչ տվեց «Resourcing Tomorrow»-ին պաշտոնական մասնակցությունըԹիմային մարզաձևերի զարգացումը Կյանքը բարդացնում են ու ասում՝ ձեզ համար է. Ցոլակ ԱկոպյանԱՄՆ-ը հաստատում է՝ Թուրքիան ներգրավված է «Թրամփի ուղուն» Իրանը կոշտ զգուշացում է արել Հայաստանին Արևային էլեկտրակայանը կարող է խթանել կենսաբազմազանությունը Սովորածը պետք է տարածել բազմապատկման էֆեկտով, և ամենքի դերը շատ մեծ է այդ գործընթացում. Էդմոն ՄարուքյանԻնչու է Արցախի հանձնումը մեծագույն հանցանք մեր ժողովրդի դեմ, և չի կարող որևէ կերպ արդարացվել. Ավետիք ՉալաբյանՊետության պատասխանատվությունը և արվեստագետի ազատությունը. որտե՞ղ է սահմանըՎաշինգտոնյան հուշագրի գինը․ ով է իրականում տուժում Երբ խնդիրը ճիշտ ես դնում, լուծում միշտ էլ կա. Գագիկ ԾառուկյանԵրբ քաղաքական իշխանությունը հարձակվում է Եկեղեցու վրա Հայաստանի ընտրություններում ռումինա-մոլդովական սցենարի վտանգի մասին. «Փաստ» Աշխատաշուկայի՝ անուշադրության մատնված խորացող խնդիրները. «Փաստ» Երբ մտավորականները լքում են հանրային հարթակը, միջակությունը ժառանգում է իշխանությունը. «Փաստ» Հայաստանը դարձնել Հյուսիս-Հարավ, ՀնդկաստանԵվրոպա, Մեկ գոտի-Մեկ ճանապարհ մեգածրագրերի մաս. «Փաստ» Ի՞նչ լուծում կարող է լինել ստեղծված փակուղային իրավիճակում. «Փաստ» Խոստանում են «խժռել» Հայաստանի քաղաքացիների ազատ ընտրության իրավունքը. «Փաստ» Հայաստանը մեգածրագրերի մաս դարձնելը պետք է դառնա ապագա ազգային իշխանությունների խնդիրը. «Փաստ» Փաշինյանի հեռացման «ճանապարհային քարտեզն»՝ ըստ Էդմոն Մարուքյանի. «Փաստ» Առաջա՞րկ արեց, թե՞ հմուտ «փոխանցում» և... ի՞նչ իրավունքով. «Փաստ» Նիկոլն ուզում է Տրդատի պես հիվանդանալ և դառնալ եկեղեցու հիմնադիրՀաղորդում հանցագործության մասին․ Հրաչ Բարսեղյան Արցախի կորուստը վարչախմբի ձախողման ուղիղ հետևանքն էր․ Ավետիք ՉալաբյանԹեհրան–Մոսկվա–Երևան․ ձևավորվող նոր առանցք՝ Եվրասիայում